Pozycjonowanie lokalne – czy to się opłaca?

krokodyl

Użytkownik

#2015-01-12 10:34:52 
Jestem młodym mechanikiem samochodowym z Krakowa, który od kilku miesięcy prowadzi niewielki warsztat samochodowy. Mam stronę internetową jednak jeszcze nie zainwestowałem w jej promocję. Dużo czytałem w sieci na temat tak zwanego pozycjonowania lokalnego, między innymi na https://darlowo.info/index.php/83-biznes/6626-pozycjonowanie-lokalne-masz-firme-w-szczecinie-lub-okolicy-dowiedz-sie-jak-poprawic-jej-zasiegi. Zastanawiam się nad zleceniem takiej usługi. Czy są na forum osoby, które mogłyby podzielić się swoimi doświadczeniami w tym temacie? Czy pozycjonowanie lokalne jest opłacalne?

junior

Użytkownik

#2020-12-14 06:14:38 
Dobrze rozumiem Twoje rozterki @krokodyl. Ja również miałem takie wątpliwości. Dodam, że od dwóch lat prowadzę całkiem nieźle prosperującą kwiaciarnię. Ponad połowa moich klientów dowiedziała się o moim istnieniu właśnie z Internetu, a to wszystko za sprawą właściwego pozycjonowania lokalnego.

makowaPani

Użytkownik

#2020-12-14 07:25:38 
Ja prowadzę salon kosmetyczny we Wrocławiu . Już po kilku miesiącach pozycjonowania lokalnego do drzwi mojego gabinetu zaczęło pukać sukcesywnie coraz więcej klientów. Pieniądze wydane na pozycjonowanie zwróciły się w bardzo niedługim czasie.

HarrY

Użytkownik

#2020-12-14 08:13:01 
Te wszystkie historie bardzo pięknie brzmią… Jednak jak się domyślam jest jeden haczyk… Otóż zlecenie usługi pozycjonowania powinniśmy zlecić tylko profesjonalnej agencji SEO z bogatym dorobkiem. Tylko wówczas możliwy jest sukces, o którym piszą moim przedmówcy. Taką agencją jest niewątpliwie https://www.grupa-tense.pl/pozycjonowanie/. Ma ona ponad 10- letnie doświadczenie w branży i jest laureatem wielu prestiżowych nagród. Na jej stronie można zupełnie za darmo zapytać o wycenę usług.

dragon25

Użytkownik

#2020-12-14 08:37:48